stronglabfitness.blogg.se

en dag på AA Elit gym malmö

Kategori: Allmänt

idag hade jag tv intervju med en arabisk tv sport kanal i Malmö fick träna och posera , jag passade på att träna på gymmet där det stora byggare proffs som Ahmad Ahmad . jag ökade kolhydrater lite grann s att ja skulle orka med hela dagen plus 2timmar resa.


dagens form känner mig redo för tävling nu är as taggad för topp placering




här till höger med josef ahmad svensk mästare 2013 och inte mindre än Ahmad Ahmad IFBBPRO

KOMMENTARER:

  • Johan säger:
    2014-03-09 | 21:27:49

    När tar du Alpha Bcaa? Innan/under/efter?! Tacksam för svart!!!

  • Johan säger:
    2014-03-09 | 21:28:45

    När tar du Alpha Bcaa? Innan/under/efter?! Tacksam för svart!!!

    Svar: hej Johan jag tar det 3-5 gånger per dag mellan måltiderna och innan och efter träning
    Mohamed Ali

  • Johan säger:
    2014-03-09 | 22:08:50

    Hej johan här igen!! Bara en allmän fråga, brukar du springa dina intervaller direkt efter styrketräning? Eftersom är det inte så att cardio träning bidrar till muskelnedbrytning?!!

    Svar: Hej Johan jag kör direkt efter träningen bara 30min intervaller
    Mohamed Ali

Kommentera inlägget här: